Damnn your works are awesome.I would like you to know that I respect your work and the ideas you had to do this project. I would like to know how you do it and hope you can tell me more about your brush secrets (haha). My english is not really good so I hope you will be able to understand what I have just said.
PS: google traduction is a really bad thing. In fact , the translations are really bad and you get dumb because you don't practice to know english better. I think my english is not better than yours but I didn't use a translation tool

have a nice day guy and if you ahve something to tell me I am all hears ^^
Je comprend aussi le point de vue de tiger.
Ton travail est incroyable.J'aimerais que tu sache que je respecte ton travail et les idées que tu as eut pour effectuer ce projet. J'aimerais savoir comment tu l'as fait et espère que tu peux m'en dire plus a propos de tes secrets du brush.Mon anglais n'est pas terrible donc j'espère que tu sera apte a comprendre ce que je viens de dire
PS:Utiliser la traduction de google est une très mauvaise chose.En fait, les traduction sont vraiment mauvaises et tu en deviens c** car tu ne t'entraine pas par toi même (

). Je pense que mon anglais n'est pas meilleur que le tiens mais je n'ai pas utilisé d'outil de traduction. et blablabla

vraiment bon travail j'adore